رابطه دهانی قبل ازدواج

اشتراک گذاری در سایت مصاحب

رابطه دهانی قبل ازدواج

رابطه دهانی یکی از راه های رسیدن به ارگاسم و انزال در زنان و مردان بوده که به صورت تحریک ناحیه تناسلی با دهان شریک جنسی رخ می دهد، بسیاری از زوجین از اورال سکس برای مواقع مختلف استقبال کرده اما برخی دختران و پسران نیز قبل ازدواج به دلایل مختلف سکس دهانی را انجام می دهند.

ساک زدن و اورال سکس قبل ازدواج به دلایل مختلفی مثل جلوگیری از آسیب به پرده بکارت رخ داده اما قابل ذکر است که این نوع ارتباط قبل ازدواج نیز مانند دخول و رابطه جنسی عوارضی به همراه دارد که بسیاری نوجوانان و جوانان از آن آگاهی نداشته و البته در صورت انجام سکس دهانی در دوره نامزدی این نوع رابطه گاهی فواید به همراه خود دارد.

رابطه دهانی قبل ازدواج و عقد نیاز به مراقبت های ویژه و چندین برابر بیشتر داشته تا از بروز عوارض جسمی و بیماری های آن جلوگیری کرد، در این مقاله به بررسی رابطه دهانی قبل ازدواج و در دوران نامزدی و عوارض روحی و جسمی همراه با آن پرداخته شده است.

 

رابطه دهانی قبل ازدواج

همانطور که ذکر شد بسیاری از پسران و دختران قبل ازدواج در رابطه دوست پسر دوست دختری و یا نامزدی رابطه دهانی را جایگزین رابطه جنسی کرده و برای به انزال و ارگاسم رسیدن آن را انجام می دهند. اورال سکس قبل و بعد ازدواج در صورت عدم مراقبت عوارض جسمی به همراه داشته اما قبل ازدواج در کنار این عوارض تاثیرات منفی بر روان نیز می گذازد.

بسیاری دختران و زنان برای جلوگیری از آسیب پرده بکارت و جلوگیری از بارداری از رابطه دهانی استفاده کرده تا لذت جنسی را با شریک جنسی خود تجربه کنند، اما برخی از دختران و پسران تصور می کنند که عوارض روانی موجود در رابطه جنسی قبل ازدواج در رابطه دهانی وجود ندارد، در حالی که این مسئله درست نبوده و مضرات روانی رابطه دهانی در کنار خطرات جسمی آن نیز به دلیل تجربه ارگاسم و انزال وجود دارد.

بسیاری از زوجین در دوران نامزدی به انجام سکس دهانی پرداخته تا از آسیب پرده بکارت و بارداری جلوگیری کنند و میل جنسی خود را نیز برطرف نمایند. این نوع رابطه قبل ازدواج و عقد را بسیاری خانواده ها نپسندیده بنابراین افراد باید به شریک جنسی خود و عقاید او احترام گذاشته و در صورت عدم علاقه به انجام رابطه دهانی در این دوران پافشاری نکنند.

حتما بخوانید: آزمایش های قبل از ازدواج

 

 

عوارض رابطه دهانی قبل ازدواج

رابطه دهانی قبل ازدواج به دلیل عدم آگاهی از وجود بیماری های مختلف در بدن منجر به مشکلات جبران ناپذیری می شود، بنابراین در صورت برقراری اورال سکس و ساک زدن در دوران نامزدی باید موارد ایمنی مانند استفاده از کاندوم رعایت شود. اما در کنار خطر جسمی، عوارض روانی نیز در سکس دهانی قبل ازدواج وجود دارد. در این جا عوارض جسمی و روانی اورال سکس قبل ازدواج را مشاهده می کنید.

 بیماری های جنسی

یکی از عوارض رابطه دهانی قبل ازدواج و عقد خطر ابتلا به بیماری های جنسی است، این نوع بیماری ها مثل زگیل تناسلی، ایدز و سیفلیس در رابطه جنسی یا اورال سکس انتقال می یابند. افراد قبل ازدواج در بسیاری مواقع از وجود این نوع بیماری ها در خود آگاه نبوده و در صورت عدم مراقبت به آن مبتلا می شوند.

این نوع بیماری های بسیار خطرناک بوده و در مواقعی منجر به ضعف سیستم ایمنی، جراحی ناحیه تناسلی و حتی مرگ می شوند.

 بیماری های جسمی دیگر

در صورتی که هر یک از طرفین سکس دهانی مبتلا به بیماری های گلو مانند سرما خوردگی و زخم دهان باشد با انجام رابطه دهانی برای طرف مقابل او را نیز به میکروب و ویروس آلوده می کند.

یکی از معروف ترین این بیماری ها کلامیدیا گلو بوده که این میکروب علاقه به نواحی مرطوب بدن دارد و منجر به خارش و سوزش نواحی تناسلی در صورت انتقال به آن می شود بنابراین استفاده از کاندوم های مخصوص در رابطه دهانی قبل و بعد ازدواج واجب است.

 وابستگی در طرفین

یکی از عوارض روانی سکس دهانی و ساک زدن وابستگی طرفین به خصوص زنان بوده زیرا در تجربه ارگاسم و انزال حس لذتی که به افراد دست می دهد منجر به وابسته شدن و تشدید علاقه بین آن ها می شود. بنابراین زمانی که رابطه به مشکل خورده و یا به اتمام رسد این وابستگی منجر به شکست عشقی دردناک و حتی افسردگی می شود.

دلیل این وابستگی در زنان ترشح هورمون اوکسی توسین(Oxytocin)  بوده که هنگام شیردهی به فرزند و تجربه ارگاسم در رابطه دهانی و دخول ترشح می شود. در مردان نیز هورمونی شبیه اوکسی توسین به نام وازوپرسین ( Vasopressin ) ترشح می شود که تقریبا همان عملکرد را در زنان دارد.

 کاهش ارزش فردی

برقراری رابطه دهانی و جنسی قبل ازدواج و عقد گاهی منجر به بی ارزش شدن افراد به خصوص زن برای شریک جنسی او می شود زیرا شریک فرد تصور می کند که فرد به راحتی رابطه جنسی و اورال برقرار کرده و ارزش وجودی پایینی دارد.

زیرا این تفکر وجود داشته که هر چیزی که سخت تر به دست آید با ارزش و قابل احترام تر است، بنابراین برای نگهداری از آن نیز تلاش بیشتری انجام می گیرد.

حتما بخوانید: دلیل علاقه مردان به رابطه دهانی

 

 کلام آخر

برقراری سکس دهانی و دخول قبل ازدواج و عقد تاثیرات منفی بر روی جسم و روان گذاشته زیرا در مواقعی افراد با فردی رابطه اورال برقرار می کنند که شناخت کافی روی آن نداشته بنابراین پس از گذشت زمان و اتمام رابطه ضربه روحی شدید تری را تحمل کرده و درگیر شکست عشقی می شوند، بنابراین صبر پیشه کردن برای انجام هر نوع تماس جنسی تا بعد ازدواج مزایای بسیار از جمله هیجان و لذت بیشتر به همراه دارد.

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ آیا برقراری رابطه دهانی قبل ازدواج درست است؟

✔️ اورال سکس قبل و بعد ازدواج در صورت عدم مراقبت عوارض جسمی و روانی به همراه داشته که در متن مقاله به طور کامل شرح داده شده است.



2- ✔️ عوارض رابطه دهانی قبل ازدواج چیست؟

✔️ عوارض رابطه دهانی قبل ازدواج هم جسمی بوده و هم روانی که در متن مقاله توضیحات و عوارض شرح داده شده است.



3- ✔️ آیا اورال سکس در دوره نامزدی درست است؟

✔️ این نوع رابطه قبل ازدواج را بسیاری خانواده ها نپسندیده بنابراین افراد باید به شریک جنسی خود و عقاید او احترام گذاشته که در متن مقاله توضیح داده شده است.

منبع : رابطه دهانی قبل ازدواج

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.