غذاهای تحریک کننده جنسی

اشتراک گذاری در سایت مصاحب

غذاهای تحریک کننده جنسی

آیا غذاهای تحریک کننده جنسی را می شناسید؟ به طور کلی تغذیه در افزایش یا کاهش میل جنسی تاثیر بسیار زیادی دارد. از این رو در صورتی که به کیفیت تغذیه و مواد غذایی مصرفی توجه نشود ممکن است این موضوع مستقیما بر میل جنسی تاثیر بگذارد.

همانطور که می دانید غذا برای افزایش میل جنسی باید حاوی انرژی بسیار زیادی باشد. زیرا اگر انرژی بدن کم باشد، میل جنسی نیز به طبع کم می شود. حال برای آشنایی بیشتر با رژیم غذایی برای تحریک جنسی و آشنایی با مواد غذایی برای تحریک جنسی با ما تا پایان این بخش همراه باشید.

 

غذاهای تحریک کننده جنسی

منظور از غذاهای تحریک کننده جنسی، غذاهایی با طبع گرم هستند. این غذاها سطح انرژی بدن را افزایش می دهند و گردش خون را در بدن بالا می برند. به همین علت در نعوظ و افزایش میل جنسی زنان و مردان نیز تاثیر مثبتی می گذارند. حال بهتر است تا با این غذاها  آشنا شویم.

انواع گوشت کبابی

یکی از انواع غذاهایی که باعث تحریک جنسی می شوند، انواع گوشت کبابی است. معمولا گوشت قرمز کباب شده تاثیر بسیار زیادی در افزایش میل جنسی می گذارد و به دنبال مصرف آن تحریک جنسی اتفاق می افتد. آیا می دانید چرا؟ زیرا گوشت قرمز کبابی حاوی مقادیر قابل توجهی آهن می باشد. آهن موجود در گوشت های کبابی باعث کمک به افزایش سطح دو ماده شیمیایی مهم در بدن یعنی نورآدرنالین و دوپامین می شود. این دو ماده شیمیایی باعث ارسال سریعتر پیام های تحریک کننده به مغز می شوند. در نتیجه تحریک جنسی بهتر صورت می گیرد.

سیر و پیاز

شاید سیر و پیاز کمی بدبو به نظر برسند اما غذاهایی که سرشار از سیر و پیاز هستند، جزو غذاهای تحریک کننده جنسی به حساب می آیند. غذاهایی که سیر و پیاز فراوانی دارند، گردش خون را در بدن بالا می برند و با توجه به خواص مفیدی که برای بدن دارند، باعث تحریک جنسی می شوند.

خوراک لوبیا

شاید برایتان جالب باشد تا بدانید مصرف غذاهایی که حاوی انواع حبوبات و لوبیا هستند، تاثیر بسیار زیادی بر افزایش میل جنسی دارد. از آنجایی که حبوبات و انواع لوبیا دارای مقادیر قابل توجهی ویتامین ب هستند، باعث ارسال بهتر پیام های تحریک جنسی به مغز می شوند. به همین علت تحریک جنسی به خوبی صورت می گیرد.

انواع جگر

یکی دیگر از غذاهای تحریک کننده جنسی، غذاهایی هستند که در آنها از جگر استفاده شده باشد. جگر باعث افزایش تستوسترون و افزایش اسپرم در بدن آقایان می شود. به همین علت جزو مواد غذایی برای تحریک جنسی به حساب می آید.

حتما بخوانید: بی میلی جنسی

 

 

 

 

 

مواد غذایی برای گردش خون در آلت تناسلی

همانطور که می دانید برای نعوظ، باید گردش خون در آلت تناسلی افزایش پیدا کند. به همین دلیل تصمیم داریم در این بخش یک سری مواد غذایی برای تحریک جنسی و افزایش گردش خون در آلت تناسلی به شما معرفی کنیم تا آنها را بشناسید. به موارد زیر توجه کنید.

اسفناج

یکی از غذاهای تحریک کننده جنسی، غذاهایی است که با اسفناج تهیه شده باشد. اسفناج یک ماده غذایی سرشار از آهن است. به همین علت با بالا بردن سطح تستوسترون در بدن باعث افزایش گردش خون در بدن و آلت تناسلی می شود. به طور کلی اسفناج یکی از مواد غذایی پرخاصیت و پر ویتامین برای بدن است که به برطرف کردن اختلالات جنسی و افزایش گردش خون کمک می کند.

فلفل

فلفل یکی از مواد غذایی بسیار انرژی زا و حرارت زا است. همانطور که می دانید فلفل هر چقدر که تندتر و آتشین باشد، گردش خون را بالاتر می برد و باعث ایجاد حرارت و گرما در بدن می شود. به همین علت می توان گفت فلفل خصوصا فلفل قرمز جزو مواد غذایی برای تحریک جنسی به حساب می آید. ترکیبات موجود در فلفل باعث آزاد شدن اندروفین در بدن می شود. به همین علت گردش خون در آلت تناسلی افزایش می یابد و تحریک جنسی صورت می گیرد.

غذا های تحریک کننده جنسی

گوجه فرنگی

غذاهای تحریک کننده جنسی معمولا شامل گوجه یا پوره گوجه هستند. زیرا گوجه یکی از مواد غذایی برای تحریک جنسی به حساب می آید. اگر می خواهید غذا برای افزایش میل جنسی و افزایش گردش خون در آلت تناسلی استفاده کنید، می توانید گوجه بخورید. مصرف گوجه به صورت خام یا به صورت پخته شده در غذا باعث بالا بردن گردش خون در آلت تناسلی، افزایش کیفیت اسپرم ها و افزایش میل جنسی می شود. همچنین گوجه به ساختار و تحرک اسپرم ها در بدن آقایان سرعت می بخشد و این موضوع برای افزایش قدرت باروری اهمیت بسیار زیادی دارد.

حتما بخوانید: راه های کاهش میل جنسی

 

مواد غذایی برای کمک به حفظ نعوظ

غذاهای تحریک کننده جنسی باید به حفظ و درمان اختلال نعوظ نیز کمک کنند. زیرا نعوظ یک موضوع بسیار مهم در روابط جنسی است. شما می توانید با افزایش کیفیت تغذیه تان، باعث کمک به بهبود وضعیت نعوظ شوید. اما آیا می دانید چه مواد غذایی برای نعوظ مفید است؟ به موارد زیر توجه کنید.

قهوه

یکی از مواد غذایی که به حفظ و درمان اختلال نعوظ در آقایان کمک زیادی می کند، قهوه است. همانطور که می دانید قهوه نوعی محرک برای بدن است و باعث افزایش سطح انرژی در بدن می شود. همچنین مصرف قهوه باعث بهبود گردش خون در بدن می شود و اختلال نعوظ را از بین می برد. بنابراین شما می توانید در رژیم غذایی برای تحریک جنسی مصرف قهوه را نیز در اولویت قرار دهید.

ماهی

اگر به دنبال غذا برای افزایش میل جنسی و کمک به حفظ نعوظ هستید، مصرف ماهی را فراموش نکنید. ماهی جزو غذاهای تحریک کننده جنسی به حساب می آید و باعث کمک به حفظ نعوظ و برطرف کردن اختلالات مربوط به نعوظ می شود. از آنجایی که ماهی حاوی امگا3 است، به بهبود وضعیت گردش خون و تنظیم فشار خون نیز کمک زیادی می کند. همچنین باعث برطرف کردن مشکلات و ناتوانی های جنسی می شود.

شکلات تلخ

از دیگر مواد خوراکی که به حفظ نعوظ و برطرف کردن اختلال نعوظ مربوط به نعوظ کمک می کند، شکلات تلخ است. شکلات تلخ دارای ترکیباتی است که به درمان مشکلات مربوط به نعوظ ناشی از ضعیف بودن گردش خون کمک می کند. همچنین باعث افزایش گردش خون، افزایش میل جنسی و بهبود تحریک جنسی می شود.

پسته

یکی دیگر از مواد خوراکی که باعث کمک به حفظ نعوظ و کمک به بهبود عملکردهای جنسی می شود، پسته است. پسته سرشار از پروتئین و مواد مغذی برای بدن است که مصرف آن به بهبود عملکردهای جنسی در بدن کمک می کند.

حتما بخوانید: علت عدم نعوظ

 

 

 

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ غذاهای تحریک کننده جنسی چیست؟

✔️ منظور از مواد غذایی و غذاهای تحریک کننده جنسی، غذاهایی با طبع گرم هستند که در متن مقاله توضیح آن ارائه شده است.



2- ✔️ مواد غذایی برای گردش خون در آلت تناسلی چیست؟

✔️ برای نعوظ، باید گردش خون در آلت تناسلی افزایش پیدا کند و مواد غذایی هستند که به این موضوع کمک می کنند که در متن مقاله مطرح شده است.



3- ✔️ مواد غذایی برای کمک به حفظ نعوظ چیست؟

✔️​ غذاهای تحریک کننده جنسی باید به حفظ و درمان اختلال نعوظ نیز کمک کنند که در متن مقاله توضیح آن ارائه شده است.

منبع : غذاهای تحریک کننده جنسی

۰ ۰

بهترین زمان سفر به رومانی

رومانی کشوری ۴ فصل و دارای آب‌وهوای آن از نوع معتدل قاره‌ای است؛ به این معنی که در این کشور تابستان‌ها بسیار گرم و زمستان‌ها طولانی و سرد هستند. طبیعتا حد وسط گرما و سرما نیز بهار و پاییز است. در فصل تابستان در پایتخت کشور رومانی متوسط دما به ۲۹ درجه سانتی‌گراد و در قسمت‌های جنوبی این کشور به ۳۰ تا ۳۵ درجه سانتی‌گراد می‌رسد. بهترین زمان سفر به این کشور بهار و پاییز است.

مشخصات اصلی رومانی (اینفوگرافی)



ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.