کانال تلگرام مشاوره روانشناسی

اشتراک گذاری در سایت مصاحب

کانال تلگرام مشاوره روانشناسی

افراد اساسا به دنبال راه های بهتر زندگی کردن و حل مشکلات خود هستند، بنابراین باید امکانات لازم برای انسان فراهم شده تا مشکلات، شخصیت و اختلالات خود را کندوکاو کرده و زندگی بهتری را در جامعه تجربه کنند.

برای کسب اطلاعات در مورد این مسائل کانال های تلگرامی خاصی طراحی و تعبیه شده تا شما بتوانید اطلاعات لازم در مورد مسائل زندگی روزمره، مشکلات موجود و اختلالات خلقی و روانی را کسب کرده و با مهارت های لازم برای حل این مشکلات و تغییر در جهت بهتر شدن آشنا شوید در ادامه موضوع مطالب و اخبار هایی که در کانال تلگرام روانشناسی سایت مصاحب قرار داده می شود ارائه شده است.

 

مطالب کانال تلگرام روانشناسی

در کانال تلگرامی اختلالات روانشناختی و مهارت های زندگی سایت مصاحب در مورد مسائل و موارد زیر مطالب و اخبار های لازم قرار داده می شود.

 اخبار های به روز دنیا در مورد مسائل روانشناسی و زندگی

در این کانال اخبار روز در مورد مهارت های زندگی، اختلالات روانی و کنترل آن ها، پژوهش های جدید، اختلالات زندگی و دیگر مسائل توضیح داده شده است.

 اختلالات شایع روانی

اختلالاتی مثل استرس، اضطراب، غذا خوردن همراه با مهارت های کنترل، علائم و نشانه ها و درمان های دارویی و غیر دارویی را در کانال تلگرامی سایت مصاحب مشاهده می کنید.

 اختلالات خلقی همانند افسردگی

اختلالات خلقی مانند افسردگی و انواع آن که شامل افسردگی پس از زایمان، افسردگی فصلی و غیره هستند در این کانال با راه های تشخیص و درمان ارائه شده اند.

 مهارت های زندگی مانند کنترل خشم

مهارت های زندگی که شامل کنترل خشم، تفکر نقاد، همدلی، تفکر خلاق و مدیریت استرس و موراد دیگر است نیز در این کانال روانشناسی ارائه شده است.

 پریود، عادت ماهانه و قاعدگی در زنان

در این کانال روانشناسی اطلاعاتی در مورد چرخه قاعدگی زنان، تخمک گذاری و مشکلات و اختلالاتی که در آن وجود دارد.

 اختلالات دوران کودکی

اطلاعاتی در مورد اختلالات و مشکلات دوران کودکی که مهمترین دوره زندگی در رشد افراد می باشد در این کانال تلگرام قرار داده شده است.

 اعتیاد و سوء مصرف مواد

اعتیاد به سیگار، اینترنت، مواد مخدر و دیگر اختلالات از مشکلاتی است که جوامع امروزی درگیر آن بوده و برای حل آن اطلاعاتی در کانال سایت مصاحب قرار داده شده است.

 

 

مطالب مرتبط با روانشناسی جنسی،زوج و خانواده

برای کسب اطلاعات و اخبار در مورد مشاوره و روانشناسی جنسی، زوج و خانواده کانال تلگرامی مرتبط قرار گرفته است که اطلاعات زیر را در اختیار دنبال کنندگان قرار می دهد.

 شکست عشقی در مردان و زنان

شکست عشقی و عاطفی در زنان و مردان، مراحل، نشانه ها و عوارضی که برای هر دو جنس دارد در این کانال ارائه شده است.

 اختلالات جنسی

اختلالات جنسی مانند زود انزالی در مردان، اختلال ارگاسم زنان و کودک خواهی با نشانه ها، علائم و درمان در کانال تلگرام روانشناسی ارائه شده است.

 مهارت های زندگی زوجین

مهارت های زندگی زناشویی، نحوه ارتباط با همسر، رابطه جنسی بین زوجین، اختلافات زناشویی و طلاق مسائل مهمی بوده که زوجین باید برای آن اطلاعات کافی کسب کنند که در این کانال تلگرامی اطلاعات مهم در این مورد قرار داده شده است.

برای اطلاعات و اخبار مرتبط در مورد مسائل جنسی، زوجین و خانواده بر روی لینک تلگرام زیر کلیک کرده و در صورت علاقه مندی به صفحه اینستاگرام مسائل زوج و خانواده سایت مصاحب نیز بپیوندید.

    کانال جنسی، زوج و خانواده  

 

مطالب مرتبط با روانشناسی کودک و نوجوان

کانال تلگرامی دیگری که سایت مصاحب برای خانواده ها قرار داده است، کانال مشاوره روانشناسی کودک و نوجوان بوده که در آن مطالب زیر قرار داده شده است.

مسائل مربوط به دوره کودکی

در این کانال روانشناسی در مورد مراحل رشد کودکان از زمانی که پا به دنیا گذاشته اند تا دوره نوجوانی، نحوه فرزند پروری، اختلالات مرتبط با کودکی مانند بیش فعالی قرار داده شده است.

مسائل مربوط به نوجوانان

مطالب مرتبط با دوره پر از چالش نوجوانی، بلوغ، هیجانات، اختلالات روانی و نوع برخورد والدین در این دوره در این کانال تلگرامی مشاوره روانشناسی قرار داده شده است.

برای اطلاعات و اخبار مرتبط در مورد روانشناسی کودک و نوجوان بر روی لینک تلگرام زیر کلیک کنید و در صورت علاقه مندی به صفحه اینستاگرام کودک و نوجوان سایت مصاحب بپیوندید.

  کانال روانشناسی کودک و نوجوان  

 

 در صورتی که علاقه مند به مطالعه مطالب مرتبط با روانشناسی، اختلالات روانی در همه سنین و مهارت های لازم برای زندگی هستید بر روی لینک زیر برای ورود به صفحه اینستاگرام سایت مصاحب کلیک کنید.

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ کانال تلگرام روانشناسی سایت مصاحب چیست؟

✔️ در کانال روانشناسی سایت مصاحب در تلگرام اخبار و مسائل و مشکلات مرتبط با روانشناسی ارائه شده است که در مقاله لینک آن قرار داده شده است



2- ✔️ در کانال تلگرامی روانشناسی چه مطالبی قرار داده می شود؟

✔️ در این کانال مطالب فردی، اجتماعی، خانوادگی، جنسی و دیگر مطالب مهم قرار داده شده است که در مقاله لینک آن وجود دارد.



3- ✔️ آیا در کانال تلگرامی روانشناسی راهکارهای لازم ارائه شده است؟

✔️ در این کانال راه های لازم برای مهارت های زندگی، حل مشکلات روانی، بین فردی و دیگر مسائل ارائه شده است که در متن مقاله لینک آن قرار دارد.

منبع : کانال تلگرام مشاوره روانشناسی

۰ ۰

آیا می توان شماره خود را در تلگرام پنهان کرد؟

هنگام ثبت نام در تلگرام، باید به برنامه اجازه برقراری و دریافت تماس با شماره خود را بدهید و شماره تلفن خود را وارد کنید. متأسفانه، اگر بخواهید با شماره اصلی خود در تلگرام ثبت نام کنید، باید این اطلاعات را در اختیار این پیام رسان قرار دهید.

البته تلگرام از شماره برای برقراری ارتباط با شما استفاده نمی کند و این شماره را با سایر کاربران به اشتراک نمی گذارد. نام کاربری شما رمز شناسایی شما در سرویس می شود.

آموزش پنهان کردن شماره در تلگرام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.